onsdag 4. april 2012

Påskesysler


Kanin og påskeegg frå Maileg


Eigentleg hadde me tenkt å sette opp gjerde i påska, men så kom Kong Vinter attende og eg måtte finne andre påskesysler. Har lenge tenkt at Gardsjenta skulle ha fått seg ein krakk som ho kan stå på slik at ho rekk opp til vasken på badet. Så eg kjøpte ein billeg krakk på Jysk. Den var ikkje særleg fin, med litt hakk i og lignande. Så eg bestemte meg for å pusse den litt ned og male den. Sidan det er vesle Gardsjenta sin krakk fant eg ut at Jotun sin Sense maling var tingen. Og fargen Støvblå vart valget.

Slik såg krakken opprinneleg ut.


Etter fyrste strøket med Sense Stovblå




Sidan det er påske tenkte eg at eg skulle "pynte" krakken litt. Fann fram påskeegg og kanin frå Maileg og perleblomar (Muscari) i fine potter. Alt utanom blomane har eg kjøpt hos Bella Blå, ein kjempekoseleg interiør- og klebutikk i Fosnavåg. Blomane er frå Blomster og gaver i Fosnavåg.



Perleblomar (Muscari)


Påskehelsing frå Husfrua

1 kommentar:

  1. Flotters!! Påskeblått er tingen!!

    God Påske!
    Hels husbonden!


    helsing
    oksavikingen

    SvarSlett