tirsdag 24. april 2012

I'm blue da ba de....

Madam Blå kaffekjel og trakt.

Eg har alltid vært svak for blå. Når eg og Husbonden gifta oss hadde eg blå hortensia og iris i brudebuketten og brudekjolen hadde også litt blått i seg. Blått kjøkken har lenge vært ein draum, og kva passar vel betre inn i eit blått kjøkken enn Madam Blå kaffekjel, rivjern, dørslag og trakt! På Retro Rosa  fann eg desse herlige tinga! Og eg har blitt heilfrelst Madam Blå fan.





Blå retro termos


Eg har veldig lyst på eit blått kjøkken, enten at veggane er blå eller at sjølve kjøkkeninnredninga er blå. Crown Imperial har eit flott kjøkken i Shaker stil. "Me like very much!" Synes spesielt blandinga av den lyseblå fargen og den sterke blå fargen er fint. Tvilsamt at det blir Crown Imperial kjøkken på oss, men noko i same stilen og fargane hadde vært supert! Gledar meg til me kjem så langt i prosessen at me kan begynne på kjøkkenet. :)

Crown Imperial Midsomer






2 kommentarer:

  1. Så kjekt at dere fant dere deres eget småbruk! Det er nok mye arbeid, men husk at Roma ble heller ikke bygget på en dag:-) Ser ut til å være en veldig trivelig plass! For et drømmekjøkken du har funnet.
    Takk for at du la deg til som følger. Jeg gjør det samme hos deg:-)

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Jeg får visst komme tilbake senere og legge meg til, for nå gikk det ikke.

    SvarSlett